مدیرکل گمرک کرمانشاه:
مدیرکل گمرک استان کرمانشاه، در بازدید از شرکت پلیمر کرمانشاه، گفت: گمرکات استان کرمانشاه یار و همکار واحدهای تولید در فرایند تولید است.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ 10 November 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، علی اصغر عباس زاده، در حاشیه بازدید از شرکت پلیمر کرمانشاه اظهار کرد: جایگاه گمرک به عنوان سازمانی حاکمیتی و نقش بین المللی آن در حوزه تجارت خارجی ارزنده است و گمرک در تأمين رفاه آحاد مردم اهمیت دارد.

وی افزود: گمرک با هدف ارائه خدمات مطلوب تر و تسهیل و روان‌سازی تجارت خارجی کشور در سنوات گذشته و به ویژه در سالیان اخیر به سمت تسهیلگری و همکاری و همراهی با واحدهای تولیدی گام برداشته است.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه تصریح کرد: اکنون در کنار این واحدها و به عنوان همکار آنان، نقش پررنگی را در ورود تکنولوژی، تجهیزات و ماشین آلات خط تولید و رونق بخشی به چرخه تولید کارخانجات از خود نشان داده است.

وی گفت: گمرک همزمان با نقشی که در فرایند چرخه تولیدات کشور دارد در صادرات محصولات واحدهای تولیدی و کارخانجات نیز پیش قدم بوده و نهایت تلاش خود را به کار گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: تا در شرایط دشوار اقتصادی کنونی، هر اقدامی را در لوای اجرای قوانین و مقررات حوزه تجارت خارجی و قوانین گمرکی انجام دهد تا محصولات صادراتی آنان با کمترین زمان ممکن به بازارهای بین الملل ورود پیدا کند.

وی اذعان کرد: در جریان این بازدید، مدیر عامل شرکت پلیمر کرمانشاه، روند تشریفات گمرکی محصولات صادراتی این شرکت و همچنین ورود تجهبزات و قطعات خط تولید خود را توسط گمرکات استان مثبت ارزیابی کرد و از همکاری و همراهی مدیریت و کارکنان گمرکات استان ابراز رضایت خود را اعلام داشت.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: گمرکات استان کرمانشاه در راه اندازی پروژه نیروگاه برق این شرکت نیز تعامل خوبی را با مجموعه داشته است و با ارائه تسهیلات ویژه در ورود تجهیزات و ماشین آلات، چرخه تولید این شرکت را سرعت بخشیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار